Nyt fra bestyrelsen

23. maj 2016 22:24 , af Runa Michelsen

Nyhedsbrev fra bestyrelsen, maj 2016

Foråret er langt om længe sat rigtig ind, og vandtemperaturen er steget til over 12 grader.

Det er blevet tid til det lette ro tøj. Men sommer er det ikke endnu. Det vil du opleve, når du laver din første selvredning eller makkerredning.

Kom ned i klubben og kom i gang.

Der bliver her i slutningen af maj måned en aften med kærlig pleje og vedligehold af kajakken.

Klubaftenerne er hver onsdag omklædt kl. 18.30. – Det betyder at skal du lige have lidt vejledning om valg af kajak og udstyr, så kom kl. 18 og få en snak med dine ro kammerater.

Det er planen her i starten af sæsonen, at lægge ud med korte fællesture til fx marinaen eller søbadet, for lige at komme i gang.

Vi er kommet godt i gang med vores nye edb system memberlink, rokort, rokort på telefonen osv. Som med alt edb skal man lige sætte sig ind i det, før man oplever de absolut smarte forbedringer.

Det vil være super nice! hvis der er nogen som har lyst til at uddanne sig til superbrugere på systemet. Lige nu er det Jørgen, Jesper og Hans & Marlene, der er mest inde i systemet. To til tre stykker mere ville lette hverdagen. Kontakt gerne Jørgen.

Betaling af kontingent

Regnskabsmæssigt har det nye edb-system også givet begynder sved på panden, - men her med udgangen af maj skulle der være styr på det. Så har du efter 31. maj fortsat en rykker hængende, - så er det nok fordi den skal betales!

Sikkerhedsreglement

Bestyrelsen er blevet bedt om at tage sikkerhedsreglementet op til revision igen. Det betyder at bestyrelsen fremlægger et nyt sikkerhedsreglement her i starten af juni. Der er lagt op til nogle nye måder at tænke på. Dem vil vi i bestyrelsen gerne forklare og diskutere ved et medlems møde onsdag d. 22. juni kl. 20 i klubhuset.

Referatet fra bestyrelsesmødet d. 10. maj ligger på hjemmesiden, under fanen ”om klubben” – ”bestyrelse” – ” referater”