Nyhedsbrev

21. maj 2018 21:47 , af Birgit Svarre

Klubben har uddannet 6 nye instruktører. Charlotte Clausen, Lasse Krogh, Michael Vognsen, Klaus Ikkala, Heini Asmann og Anker Højberg, der er blevet havkajakinstruktør 1 - DKF og klubinsstruktør  DGI. Tre af dme er med på roskolen i år, og de andre er aktive på klubaftnerne. De har lovet, at de vil introducere vores 4 nye surfski til de medlemmer, der ønsker at prøve dem, så mød endelig op og prøv dem. Der hænger en information i klubben om, hvordan man ror og indstiller surfskiene.

Vi opfordrer til at møde op på klubaftnerne, hvor man både kan ro og få lidt at spise. Vi minder lige om, at klubkajakkerne skal være til stede kl. 18, hvor man så herefter kan vælge en kajak. Når der er roskole, må man afvente, at roskoleelverne har fået en kajak, så kan man tage, hvad der er tilbage.

Vi har på det seneste bestyrelsesmøde drøftet, hvordan vi "omgås" hinanden i klubben. Vi opfordrer til, at vi hilser på hinanden, når vi mødes i klubben - præsenterer os for dem, vi ikke kender i forvejen. Det betyder noget for de nye medlemmer, at de får navne på "os gamle" medlemmer - og omvendt.

Vi har fået en ny opslagstavle på venstre side at toiletdøren, den er forbeholdt "køb og salg" mellem medlemmer. Vi håber, I vil bruge den, når I har noget at sælge eller ønsker at købe noget.

På hjemmesiden kan I se hvilke firmaer, vi har rabataftale med. Nogle af dem vil have bevis for medlemsskab af klubben, og det kan du klare ved at vise dem dit navn vis Memberlink på din telefon.

Vi får nu sat logoer med Holbæk Kajak Klub på klubbens kajakker. Jørgen fik sidste år fremstillet logoer  - hvide og blå. Hvis du er interesseret i at få et logo, så skriv til Birgit på birgit.svarre@gmail.com. De kommer sandsynligvis til at koste 50 kr. pr. stk.

6. maj har jeg fået en mail fra Jimmy - polo. Vores fire polospiller danner jo hold med Kalundborg - Holborg. De spiller nu i 1. division, ogi første turneringsrunde vandt de alle deres 4 kampe - stort tillykke til dem.

De deltager også i "Vild med Vand" den 9. juni, hvor klubben er med på stranden, hvor alle kan prøve en havkajak og en polokajak.

Vedhæftede filer